May the love last forever....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 29, 2009

akhir

heheheh.... bnyk mende yang last jadik dalam hidup aku dlm thn 2009 ni.....

first, ni tahun akhir aku blaja
2nd, hidup bujang aku pun akhir tahun ni gak... dah tamat dah pun...
3rd, aku anak mak n abah yang akhir kawen, n mmg betul2 akhir la mak abah wat kenduri kawen....
4th, aku sem akhir tahun ni gak...
seterusnya, aku baru abes paper exam final yang mmg akhir la....
next, berakhir la tahun aku berada di sarawak ni... (harap2 tak kene sini dah, jgn ade sape2 comment cakap aku dpt sini lagik, siap ko!!!)
seterusnya lagik, berakhir dah la penglibatan aku dalam vbal di sarawak ni, naim united, korg mmg team yang best.....
akhir lagik? aku pun dah tatau dah.... bnyk la mende yang berakhir tahun 2009 ni...

No comments: