May the love last forever....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 15, 2009

7 bulan....

assalamualaikum.... sedar tak sedar, pejam celik pejam celik, dah tujun bulan dah aku kawen... cam tak percaya je kan... umur baru 23 dah kawen... b4 aku kawen dulu, macam2 tentangan aku dapat dari pelbagai pihak, letih koi nak menjawab... tapi cam org cakap, hati dah mau, aku tetap tekad gak... n aku dah berjaya buktikan...
bukan nak berlagak ke ape, cume aku rase, kawen muda ni tak salah... bnyk kebaikan gak kan... takyah la aku citer satu2 ape kebaikan nyer ... korg pk la sndri...
tetiba aku rase cam nak wat blog... hehe... kalau korg rase aku ni merapu ke ape ke, jgn marah la...

dah tujuh bulan aku kawen, cam2 hal dah berlaku dalam hidup aku sejak kawen ni... semua nye berbagai la.. ade suke, ade sedih, ade pening, ade kelam kabut, ade ntah ape2.... tapi yang aku tau n aku nak cakap, mmg sangat menarik kehidupan aku skrg ni....

semuanya aku rase mudah dan semuanya lancar je lepas kawen.... murah rezeki agaknya... harap2 berkekalan la rezeki yang Tuhan kurniakan ini....

hari ni genap tujuh bulan aku kawen, n aku masih igt lagik saat aku lafazkan akad tuh... gigil gak beb. ,,
tapi sekali lafaz je aku dah sah jadi suami kepada isteri tercinta 'a-ishah othman.... :)
tak sangka lak aku ni boleh hadapi yang aku ni boleh kawen mase belajar...

dengan usaha aku jual itu, jual ini, dapat la kumpul duit sket2... lepas la kan... n wife aku pun sgt uderstanding... die banyak bantu aku n bagi kekuatan pada aku untuk hadapi semua ni...
family aku pun same.... Syukur lah aku ade org2 yang sgt2 memberi sokongan kepada aku ni....

panjang ke aku post ni? ntah la... aku fikir cukup la dulu... kelas ekonomi ni pun dah nak abes... junpa lagi nanti...
assalamualaikum...

2 comments:

Mustakim Ahmad said...

salam bro.. ko mmg hebat la bro merancang.. xmcm aku ni... xbrapa menjadi.. ntah la.. harap2 aku dpt ikut jejak langkah ko xlme lgi.. insyaAllah.. doakan aku ea.. aku pn doakan ko dpt posting seblah skolah wife a.ka. aisyah.. hehe.. both r my best frend..

Aku Fikir..... said...

thanks mus.. aku doakan ko gak.. nk g meminang bgtaula.. hehe if free leh la join rombongan :p

-`a-ishah -