May the love last forever....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

hari2 akhir....

hehe... bukan nak mati ye... ngeh2.... ni tgh menghitung hari2 akhir as a student... next week aku dah final exam... pastu ade kissm n then abes terus la aku belaja.... nak sambung master? tgk la cane.... tade minat lagik la....

dalam aku duk kira hari2 ni... aku tepikir gak... bnyk gak menda yang aku kna prepare utk masa depan... rumah, kete, etc,etc.... semua nak gune duit tuh... nasib la dah dapt gaji kan(hopefully dah ada la masa tuh gaji, takut tade je.. ekonomi bukan bagus pun skrg ni)

aku bace entry wife aku, ade ttg tabung tuh... hehhe, yang oii... lambat nye awak mule... ngeh2... saya dah ada dah tabung2 tu... ngeh2..... cume isinya tak le banyak sgt... tapi bole la....

dah dekat2 hari nak final exam ni la macam2 maktab ni wat xtvt... futsal la, takraw la, badminton la, batu seremban la, chess la, ape ntah lagi, karaoke pun ade..... haihh... semua bole menyebabkan fokus lari dari tumpuan nak exam...

heh, dah nak abes dah ek aku blaja.... 5 thn 6 bulan beb... sengal dah aku rase duk maktab ni.... nasib la aku pindah gak dari ipba ke ips miri ni... klau tak, sengal belalang cam tuh je la aku kat satu tempat lama2....

patutnya aku study ni, esok ade kuiz ekonomi,,, tapi perasaan yang menebal ni adalah MALAS... camne? haihhh.....

No comments: