May the love last forever....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 21, 2009

jangann.......

jangan ape nye?... hehe tade ape pun,.. just aku ni ha... malas tul nak study, ari ni kuiz ekonomi, satu mende tak bace lagik... ikut hati aku, nak je aku gune ape yang ada dalam kepala otak ni utk jawab nati, baru la test ilmu yang ada kan?

tapi,,,,, masalahnya,,,, ape yg ade dalam kepala aku ni? hahahahah sengalllllllll!!!!!!!!!! belasah je la,,,,

aku semalam duk termangu2 kat tepi tingkap bilik aku... aku duk tgk ade sekor burung ni, burung mende ntah... cantik je die landing atas kabel letrik depan blik aku ni... berbackgroundkan (gile ah, rojak sungguh bahasa aku) sebatang pokok yang sgt lebat....

n aku ni lak, tak pasal2 wat2 cam ade kamera, cari sudut yang aku rase cun nak amek gamba... (ala2 fotografer pro je rupe aku mase tuh) mmg cantik la gamba tuh... burung tuh lak, cam tau2 je aku tgk die, makin die posing... cam2 aksi la die wat.... cume tade aksi terbang terbalik je mase tuh... sbb kalu die terbang tade dah la background pokok n kabel tadik tuh...

tetibe aku terpikir, kan best kalu aku ade slr ke... haihhh... nak beli, duit tuh banyak lagik nak gune utk mende lain.... duk tgk kawan aku beli sebijik, mak ehh... bole beli moto 2nd hand da... tape la ko kaye... hehhe...

aku ni sbrnnya suke nak amek gamba, tapi aku sgt jarang nak bergamba, ish, selalu kene paksa dgn wife aku amek gamba... ngeh2... ape aku ngarut ni... tuh la topik ni, jangann.... jangan ngarut sebenarnya...

p.s - aishah,,,, rase2 paham tak ape maksud disebalik post ni? hehehe

No comments: