May the love last forever....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 23, 2009

ape ni?

hurmmm.... rajin sungguh bini aku ni buat kek.... nak kene beli oven besar lagi ni... nati la yek, tggu saya dapat gaji... hahahah...

ari ni aku tade kissm, sebab dah ganti sabtu dulu... so aku ade mase nak bersedia utk UAK kissm, (bersedia la sgt, mmg study, hahahah)

lagi dua hari, abes la beban aku sebagai student.... sembab dah otak aku belajo... nasib tak gila.... 5 thun setengah dalam maktab, hurmm,.... setahun setengah kat IPBA, then 4 tahun merantau ke kepulauan borneo.... mmg seksa, tapi aku hadapi dengan cool... ahhahaha

dah nak abes n dah nak balik dah aku dari sarawak ni... hopefully aku tak perlu dtg sini lagi, (melainkan utk konvo n melancong, ) cukup2 la aku jauh dari isteri aku n family aku.... dari form 1 lagik dah jauh... (walaupun tak berapa jauh) tapi tak duk umah la....

n aku sedang menunggu posting, harap2 dapat la johor, dekat dengan wife aku.... doa2la kawan2.....

merapu dah ni.... bosan ni sebenarnya, asrama dah kosong, ngeri lak aku tgk... sunyi sepi je,,, dak2 semua dah balik.... ngutik bak kate org sarawak... nasib la online dpt... leh gak aku surf2 ape2 yg patut n ape2 yg tak patut(ape dia ek?) heheh

kames ni aku balik, aku niat klau boleh aku nak wat kenduri sket la nanti kat umah aku kat kontan, kenduri kesyukuran aku berjaya tamatkan pembelajaran aku ni dengan selamatnya....

nanti la aku citer lagik... sedang mengimbau memori di sarawak ni... mmg indah dan menarik.... so, kepada sesiapa yang dapat posting ke sarawak, selamat datang la yek, korg lak ganti aku kat sini... ahhahah

No comments: