May the love last forever....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 16, 2010

lama gila...

lama gila aku tak menulis dalam blog ni... tatau la.. mebi tak berkesempatan nak menulis kot....

lately, aku cam rase aku ni kadang2 tak cukup duit lak... hehehhe... tatau le pahal.... pastu, bile cite kat kawan2, ramai la yg cakap, 'ko join la ****bulk ni, bagus tu, bnyk gile dpt duit...." yg sorg ni cakap, join la bisnes online la itu la ini la....

kadang2 aku pikir gak, klau betul la semua ni senang gile dapat duit... main ribu riban gaban seminggu, nape tak suh warga2 fakir miskin tu wat? mesti diorg leh kuar dari kemiskinan tu n tade dah org miskin tegar kat malaysia ni....

hehe... ape2 pun, tu just pandangan aku... aku tak minat betul la menda2 camtu...bagi aku, nak bisnes tu, buat la yg betul2.... bukan men carik downline2 ke ape ke.... cam menindas la.... korg pikir la sendri...

aku skrg dalam proses nak membikin buku ni.... tapi idea tak dtg sgt lagi... sedang berusaha dgn gigih gak la.... walaupun story line dah ade sket2, tapi aku sgt merasakan yang aku perlu utk perbaiki lagi menda2 yg patut n idea yg ada tu perlu kukuhkan lagi...

dah la, aku nak sambung pikir idea nak menulis buku tu.... :P

1 comment:

kullestFAFA said...

oh no!!!! mengapekah cantik2 makhluk ber-icing iniiii?????