May the love last forever....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 17, 2010

hati yng panas lagi membara


















dah tgk gamba2 tuh? ni mase aku nak masuk ke sekola arituh... ade pokok tumbang.... penat la aku menghayun parang kontot aku tuh.... dah lepas pokok tumbang, jambatan lak lobang2... adeh la... sangkut tayar kete...

tu cite mase nak masuk.... dah berkali2 dah aku kene camni sebenarnya... tapi sabar je la.... sape cakap guru2 pedalaman duk goyang kaki n dapat elaun banyak? klau nak kire elaun tu tak seberapa pun nak banding dengan nyawa yng kami taruhkan utk masuk ke dalam n mengajar. YES aku ulang MENGAJAR ok!!! jgn cakap suka ati yg kitorg tak mengajar kat dalam tuh...

kepada org yg berkenaan yang cakap guru pedalaman ni goyang kaki, ko try masuk dulu.... baru la ko tau cane ceritanye yng sebenarnya... ni baru sket... lum lagi yg ttg kete aku terbaring manja atas jalan... kete member aku tersadai ke tebing tanah sebab jalan licin.... n macam2 lagi la...

aku harap mane2 pihak yg suke2 jiwa kuar statement tuh, tgk dulu, rasai dulu baru cakap.... jgn main lepas je....n utk yg nak tgk video kete aku sangkut kat jambatan, tgk la dalam link kat fb aku... http://www.facebook.com/profile.php?id=1610205209&v=wall&story_fbid=102510646458370

No comments: